Στην πραγματικότητα, η ομορφιά, η αληθινή ομορφιά, δεν μπορεί να εξηγηθεί. Αυτή είναι μιά ζωή, μιά ζωή που αναβλύζει, που πηγάζει. Έχετε, π.χ., ένα διαμάντι πάνω στο οποίο πέφτει μιά ηλιακή ακτίνα. Μένετε έκθαμβος από την ομορφιά των χρωμάτων που βλέπετε να βγαίνουν. Να η αληθινή ομορφιά. Μπορεί να συγκριθεί με το Φως του Ήλιου. Και όσο ένα ον κατορθώνει να εκδηλώνει μιά παρόμοια ομορφιά, τόσο πλησιάζει προς την αληθινή ομορφιά.
Να γιατί δεν πρέπει να προσπαθείτε να πέσετε πάνω της για να την αρπάξετε και να την καταβροχθίσετε: δεν είναι ένα σχήμα που μπορεί ...κανείς να αρπάξει. Πρέπει μόνο να τη θαυμάζουμε, να γεμίζουμε χαρά από αυτή, να εμποτιζόμαστε από αυτή.
Βλέπει κανείς ανθρώπους με μιά θαυμάσια εμφάνιση: είναι όμορφοι, με καλές αναλογίες, αλλά εσωτερικά κατασκευάζουν τέρατα. Ενώ άλλοι, που είναι καμπούρηδες, άθλιοι, με κλονισμένη υγεία, είναι εσωτερικά θαυμάσιοι. Βέβαια, σε μερικούς το σχήμα αντιστοιχεί στο περιεχόμενο, και μπορούμε λοιπόν να πούμε ότι υπάρχουν τέσσερις κατηγορίες:
Όμως, όποια και αν είναι η φυσική εμφάνιση, υπάρχει τουλάχιστον κάτι που δεν απατά ποτέ και που αποκαλύπτει ακριβώς το τι είναι ένα ον: είναι οι εκπορεύσεις του, οι ακτινοβολίες του, τα ρευστά του. Άν είστε ικανός να τα διακρίνετε, είτε είναι όμορφο αυτό το ον, ή άσχημο, δεν θα κάνετε λάθος. Οι εκπορεύσεις εκφράζουν ακριβώς την εσωτερική κατάσταση, κι αν είναι θαμπές, αν είναι παράφωνες, αν είναι βλαβερές, εκφράζουν ακριβώς τις σκέψεις και τις επιθυμίες του ανθρώπου. Δεν μπορεί να δει κανείς τον θείο κόσμο μέσα σε ένα ον, μπορεί όμως να αισθανθεί τις εκπορεύσεις του.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Είναι χωρίς διακοπή καταβλημένος, αηδιασμένος και αποκαρδιωμένος. Γιατί να μη σκεφτεί καλύτερα ότι, κάτω από την εμφάνιση της τάδε ή τάδε γυναίκας, κρύβεται η Θεότητα που πήρε την μορφή της, μιά πριγκίπισσα που μεταμφιέστηκε;
Όταν πήγα στην Ελλάδα, θέλησα να επισκεφτώ το Άγιο Όρος, να κινηματογραφίσω τα μοναστήρια, να μιλήσω με τους καλόγερους, και, αν και θαύμασα πολύ τα έργα τέχνης, έφυγα από αυτόν τον χώρο με μιά έντονη εντύπωση στενοχώριας και λύπης. Γιατί οι καλόγεροι ζούσαν εκεί σύμφωνα με αυτές τις εντελώς λανθασμένες αντιλήψεις, κατά τις οποίες πρέπει να απορρίπτει κανείς το θηλυκό στοιχείο. Προχωρούν μάλιστα τόσο μακρυά στην απόρριψη του θηλυκού στοιχείου, ώστε όχι μόνο καμιά γυναίκα δεν μπορεί να πατήσει το πόδι της εκεί, αλλά δεν έχουν το δικαίωμα να έχουν μιά κατσίκα γιατί είναι ένα θηλυκό ζώο.
Πέστε μου, θα μπορούσε ποτέ ο Θεός να εφεύρει μιά παρόμοια φιλοσοφία; Κι αν είναι Αυτός που την εφεύρε, τότε γιατί ασχολήθηκε με το να δημιουργήσει τις γυναίκες; Πραγματικά, θα πρέπει μιά μέρα η χριστιανοσύνη να διορθώσει ορισμένες αντιλήψεις, γιατί πολλά είναι τα θύματα αυτών των αντιλήψεων. Οι χριστιανοί ή καταπιέζονται και δίνουν δουλειά στους ψυχαναλυτές ή πέφτουν στην άλλη υπερβολή και ζουν στην ακολασία και βέβαια ούτε στη μία ούτε στην άλλη περίπτωση βρίσκονται στην αλήθεια.
Οι άνθρωποι δεν ξέρουν να ζήσουν μέσα στην ομορφιά. Υιοθετήστε τον τρόπο ζωής που η Διδασκαλία σας φέρνει και θα είστε πάντα μέσα στην ομορφιά. Οι άνθρωποι μπλέκονται, χωρίς διακοπή, μέσα στην ασχήμια, πώς μπορούν επομένως να είναι ευτυχισμένοι; Δεν βλέπουν ο ένας τον άλλον παρά σαν όργανα, σαν σπλάχνα, σαν σάρκα και τίποτε άλλο. Δεν διακρίνουν το μεγαλείο που είναι από πίσω, κι αυτή η συμπεριφορά φέρνει καταστρεπτικές συνέπειες. Άς δουμε τώρα την ομορφιά, γιατί μόνο η ομορφιά θα μας σώσει και θα μας κάνει ευτυχισμένους. Έχουμε μιά απόλυτη ανάγκη ομορφιάς.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Πάρτε την Ιστορία: πάντοτε η γυναίκα ήταν εκείνη που πραγματοποιούσε. Ο άντρας έδινε τις ιδέες, αλλά χωρίς τη γυναίκα για να τους δώσει ένα σώμα, αυτές οι ιδέες δεν πετύχαιναν. Μιά ιδέα μπορεί να είναι καταπληκτική, απερίγραπτη, πρέπει όμως να υλοποιηθεί, διαφορετικά μένει επάνω, στον κόσμο της, και μόνο η γυναίκα έχει τη δύναμη να την κάνει ορατή, χειροπιαστή, οφθαλμοφανή.
Χρειάζεται τώρα ένας Μεγάλος Μύστης για να δώσει μιά ιδέα, το υψηλό Ιδανικό, το πνευματικό σπέρμα, κι όλες οι γυναίκες να καλύψουν πνευματικά αυτό το σπέρμα, αυτό το μελλοντικό παιδί, με τις αιθέριές τους εκπορεύσεις, με τις ακτινοβολίες, με την πεμπτουσία τους. Όταν όλες οι γυναίκες θα αφιερώσουν όλες τους τις δυνάμεις, τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους, αλλά προπαντός την αιθέρια λεπτή ύλη των εκπορεύσεών τους, για να πραγματοποιήσουν αυτή τη θεία ιδέα της Βασιλείας του Θεού πάνω στη γη, τότε όλες μαζι θα σχηματίσουν μιά συλλογική γυναίκα που θα δημιουργήσει την καινούργια ζωή μέσα στην ανθρωπότητα, όλες μαζι θα είναι η Μητέρα αυτού του παιδιού: της Βασιλείας του Θεού.
Προς το παρόν, οι γυναίκες είναι σχεδόν άχρηστες, γιατί, αντί να συγκεντρώνονται για να πραγματοποιήσουν αυτή την ιδέα, καθεμιά ασχολείται με το να γοητεύσει κάποιον για την απόλαυσή της, για να πάρει λίγη ευτυχία κα μάλιστα στρέφονται η μία εναντίον της άλλης, τσακώνονται για να κατακτήσουν τον τάδε ή τον τάδε άντρα. Όσο οι γυναίκες είναι χωρισμένες, απομακρυσμένες, και δεν σκέφτονται παρά την απόλαυσή τους αντί να σκεφτούν να πραγματοποιήσουν αυτή τη θεία ιδέα της Βασιλείας του Θεού στη γη, ποτέ αυτή δεν θα μπορέσει να έρθει.
Πρέπει οι γυναίκες να καταλάβουν τη γιγαντιαία εργασία την οποία είναι ικανές να εκπληρώσουν. Είναι δεξαμενές που περιέχουν εξαίσιες ουσίες ικανές να πραγματοποιούν τα σχέδια του Ουρανού. Προς το παρόν ασχολούνται με το να πραγματοποιούν τα σχέδια όλων των τιποτένιων, των ανόητων ή των εγκληματιών της γης, αλλά ποτέ τα σχέδια του Θείου κόσμου. Να που βρίσκονται οι γυναίκες. Άν όμως αποφασίσουν να αφιερωθούν στον Ουρανό για να μπορέσει όλη αυτή η θαυμάσια ύλη να χρησιμοποιηθεί για ένα θείο σκοπό, σε όλη την επιφάνεια της γης θα δούμε να ανάβουν εστίες φωτός, και όλος ο κόσμος θα μιλά τη γλώσσα της νέας καλλιέργειας, τη γλώσσα της νέας ζωής, τη γλώσσα της Θείας Αγάπης.
Τι περιμένουν για να αποφασίσουν; Αυτό-προορίζονται πάντα για πολύ χαμηλές ασχολίες, γήινες, πολύ συνηθισμένες. Από την παιδική τους ηλικία προετοιμάζονται απλώς για να βολευτούν κάπου και να αναθρέψουν τα παιδιά τους. Από μόνες τους δημιουργούν εκ των προτέρων ένα μέτριο προορισμό, και ύστερα παραπονούνται: ¨Τι ζωή είναι κι αυτή¨. Μα δικό τους είναι το λάθος. Γιατί δεν είχαν ένα ανώτερο ιδανικό; Όλο τους το πεπρωμένο θα είχε αλλάξει.
ΑΠΑΝΤΑ - Τόμος 24