FAOS SAMADHI 2
Εναλλακτικος χωρος αναζητησης και θεραπευτικων τεχνων.
Εργαστηρι Αυτογνωσιας.
Ολιστικες ψυχοθεραπευτικες προσεγγισεις μεσω της Βοτανικης Ιατρικης, του Διαλογισμου, της Μεταφυσικης, της Ανθρωπολογιας, της Νεας Φυσικης και της Νεας Ενεργειας.
Κάπου στα βάθη της γενετικής μας μνήμης, βρίσκεται η γνώση του σύμπαντος και των κόσμων, όπου η ζωή είναι απαλλαγμένη από την αυταπάτη του χρόνου και του χώρου.
Όπως ακριβώς είχε προγραμματιστεί μέσα μας για να επαναφυπνιστεί την τέλεια στιγμή, έτσι τώρα προσκαλεί την προσοχή μας.
Έχουμε ένα σκοπό πολύ μεγαλύτερο από όσο μπορέσαμε ποτέ να φανταστούμε.
Ο σκοπός αυτός ζητά να τον αναγνωρίσουμε τώρα και ζητά επίσης να αποκόψουμε τα κυκλώματα που μας συνδέουν με τα πρότυπα σκέψης και τα άχρηστα συναισθήματα τα οποία μας κρατούν δέσμιους στην αυταπάτη και στη σύγχυση των κατώτερων βασιλείων.
Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011
Οταν η εξουσια της αγαπης υπερνικησει την αγαπη για εξουσια, τοτε ο κοσμος θα ζησει ειρηνικα. (Jimi Hendrix)
Τι μας επιφέρει η διδασκαλία των Αναληφθέντων Διδασκάλων. Οι άνθρωποι είναι σε θέση να επικοινωνούν με τους αναληφθέντες διδασκάλους. Ο καθένας από αυτούς τους διδασκάλους έχει μια ειδική δόνηση και ένα μήνυμα και μπορεί να μας βοηθήσει για την πνευματική μας εξέλιξη. Είναι μία ανεκτίμητη ευλογία, να έχουμε αυτήν την βοήθεια από «πάνω».
Mερικά λόγια από τον Διδάσκαλο Κουτχούμι (που δόθηκαν στον Roger de Pins και δημοσιεύονται στο βιβλίο «Σύγχρονες επιστολές των διδασκάλων της Σοφίας» (εκδόσεις ΤΕΤΡΑΚΤΥΣ) νομίζουμε ότι μπορούν να σας βοηθήσουν να κάνετε μία μικρή προσέγγιση στο θέμα.
Η εμβάθυνση και η περαιτέρω διερεύνηση είναι ατομική προσπάθεια του καθενός μας και εξαρτάται πάντα από την δίψα για μάθηση και την ανάγκη για εξέλιξη.
"Οι Διδάσκαλοι δεν γεννήθηκαν Διδάσκαλοι, αλλά έγιναν, μετά από επίπονη προσπάθεια, με την πάροδο των αιώνων. Δεν έχουν την αξίωση να αντιμετωπίζονται σαν θεία όντα ή Αγιοι, αλλά ως φίλοι και συνεργάτες. Το δέος που καταλαμβάνει τον κόσμο γι' αυτούς, αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για να έλθει σε επαφή μαζί τους...
Πολλοί άνθρωποι υιοθετούν ένα φαινομενικά σωστό τρόπο ζωής μόνο και μόνο γιατί φαντάζονται ότι θα τους κρίνει ο Θεός ή κάποιος Διδάσκαλος, ή και ο ίδιος ο κόσμος. Το ερώτημα που τίθεται είναι κατά πόσον αυτοί οι άνθρωποι είναι ο πραγματικός τους Εαυτός.
Εάν θέλετε να βοηθήσετε το έργο των Κοσμικών Διδασκάλων, πρέπει να έχετε καθαρή καρδιά και καθαρό νου.
Οποιαδήποτε ενέργεια σας περνάει από το νου, και έχει σκοπό την προσφορά απρόσωπης βοήθειας σε οποιονδήποτε άνθρωπο, είτε αυτή είναι σκέψη, λόγος, ή πράξη, αποτελεί ένα μικρό λιθαράκι στην παγκόσμια εξέλιξη και γίνεται πάντοτε αντιληπτή με την ακατάπαυστη προσοχή των Διδασκάλων.
Η απαίτησή τους λοιπόν, δεν σταθμίζει, παρά μόνο την καλή θέληση των ανθρώπων, όσο αδύνατη και μικρή κι αν είναι."
Ο Διδάσκαλος ΚΟΥΤ ΧΟΥΜΙ ΛΑΛ ΣΙΝΓΚ
(Αλλες ονομασίες: Δάσκαλοι της Λευκής Αδελφότητας, Πνευματικοί Διδάσκαλοι, Κοσμικοί Διδάσκαλοι)
Τα λόγια και οι ενέργειες των Διδασκάλων είναι γνωστά στην ψυχή μας και δεν αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της. Ο υλικός κόσμος όμως, στον οποίο ζούμε μας απομακρύνει από τις βαθιές αλήθειες που ήδη γνωρίζουμε, μας παραπλανά και μας εξουσιάζει. Συνεχώς προσπαθούμε για υλικά οφέλη, και ξεχνάμε ποιοι πραγματικά είμαστε.
Κανένα μήνυμα των Διδασκάλων, δεν μας είναι εντελώς άγνωστο. Και όταν διαβάζουμε αυτά τα μηνύματα που δόθηκαν μέσω channeling σε άλλους ανθρώπους, που οι δονήσεις τους έχουν φτάσει σε υψηλότερο επίπεδο, ώστε να συλλαμβάνουν αυτά τα μηνύματα, καταλαβαίνουμε αμέσως ότι είναι αληθινά, γιατί αντιπροσωπεύουν την ουσία του Ανώτερου Εαυτού μας, αλλά πολλές φορές δεν θέλουμε να το παραδεχθούμε, παρακινούμενοι από τα ελαττώματα του κατώτερου εαυτού μας, που τον έχουμε αφήσει να εξουσιάζει την ζωή μας, σαν να είναι αυτός ο Αρχων της Υπαρξης.
Αν αφήσουμε τον Ανώτερο Εαυτό μας να εκδηλωθεί στην ύλη, αν τον αφήσουμε να μας καθοδηγεί και να φωτίζει τον δρόμο μας, τότε όλοι μας θα εκδηλώσουμε τα θεϊκά χαρίσματα του Εαυτού μας, σαν ολότητα, και θα ζούμε σύμφωνα με τον Θεϊκό Νόμο, που περικλείει όλες τις ποιότητες, για τις οποίες μας μιλούν οι Διδάσκαλοι της Σοφίας και που στην ουσία είναι οι βασικές προϋποθέσεις για μια ευτυχισμένη ζωή, για μια αληθινή ζωή, γεμάτη από αυτές τις εμπειρίες που μας δίνουν την δυνατότητα να εξελιχθούμε και να προχωρήσουμε σ' ένα επόμενο στάδιο, αυτό της αυτό-πραγμάτωσης, της εκδήλωσης και της μετουσίωσης.
Μέσα από όλη μας την διαδρομή προς την ατομική εξέλιξη θα συναντήσουμε παγίδες, που μπορεί να μας βγάλουν προσωρινά από τον δρόμο μας. Αν όμως έχουμε καλέσει τον Ανώτερο Εαυτό μας να μας καθοδηγεί, να είστε σίγουροι, ότι τα εμπόδια και οι παγίδες θα είναι παροδικά.
"Ο Εσωτερισμός και οι σχολές του, τοποθετούν μπροστά μας την μεγαλύτερη παγίδα που μπορεί να υπάρξει: την αφύπνιση και την γιγάντωση της χειρότερης μορφής εγωισμού, του πνευματικού εγωισμού.
Ο πνευματικός εγωισμός καλλιεργεί την ακαταδεξία, τον ελιτισμό, την χωριστικότητα, το μονοπώλιο της σωτηρίας, πράγματα που διασαλεύουν την ενότητα των Οντων την οποία πρεσβεύει η Λευκή Αδελφότητα.
Ξεκινώντας την έρευνα του εαυτού σας, αυτό το "θέλεις ή δεν θέλεις αυτόν τον δρόμο" θα αλλάξει πολλές φορές, γιατί σε κάθε γωνία του λαβύρινθου της ψυχής παραμονεύει και ένας Μινώταυρος. Ο ηρωικός Θησέας κουράστηκε παλεύοντας για να σκοτώσει έναν μόνο Μινώταυρο. Πόσο μάλλον εσείς που θα συναντήσετε πολλούς Μινώταυρους. Κάθε φορά που θα σκοτώνετε έναν Μινώταυρο θα μπαίνει και περισσότερο φως στον λαβύρινθο της ψυχής σας.
Θα πρέπει όμως να προμηθευτείτε δύο βασικά όπλα και έναν ισχυρό βοηθό. Το πρώτο όπλο με το οποίο πρέπει να εξοντώσετε κάθε έναν από τους Μινώταυρους σας είναι το ξίφος που ονομάζεται ΘΕΛΗΣΗ. Αυτό είναι και το όπλο που θα σας κουράσει. Το δεύτερο όπλο είναι η ασπίδα που θα σας κάνει αόρατο και συνεπώς άτρωτο και αυτό είναι η ΣΟΦΙΑ. Και ο βοηθός σας είναι ο Ανώτερος Εαυτός σας που γνωρίζει τους δαιδάλους της ψυχής και σας προμηθεύει με το κατάλληλο όπλο..."
"O Διδάσκαλος ΔΙΑΣ"
(απόσπασμα από το βιβλίο «Σύγχρονες Επιστολές των Διδασκάλων της Σοφίας» του Roger de Pins - Eκδόσεις ΤΕΤΡΑΚΤΥΣ)
O εγκέφαλος απολαμβάνει τη μουσική σαν ναρκωτικό, διεγείρει το κύκλωμα της απόλαυσης στον εγκέφαλο και απελευθερώνει ντοπαμίνη, τον χημικό αγγελιαφόρο της ευφορίας. Εκκρίνει ντοπαμίνη ακομη και όταν μελετά έργα τέχνης.
Ο ρόλος της ντοπαμίνης είναι γνωστός στην περίπτωση ερεθισμάτων όπως το φαγητό και τα ναρκωτικά. Η νέα μελέτη, όμως. είναι η πρώτη που διερευνά το ρόλο της ουσίας σε αφηρημένα ερεθίσματα που εξαρτώνται από τα προσωπικά γούστα.
Εγκεφαλικές τομογραφίες εθελοντών δείχνουν ότι η ντοπαμίνη αρχίζει να εκκρίνεται σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου όταν κανείς περιμένει να ακούσει ένα αγαπημένο μουσικό κομμάτι.
Όταν η στιγμή αυτή φτάσει, το αίσθημα ευφορίας απογειώνεται λόγω έκκρισης ντοπαμίνης σε μια διαφορετική περιοχή του εγκεφάλου.
Η διαφορά από άλλα ερεθίσματα που προκαλούν ευχαρίστηση, όπως τα ναρκωτικά και το χρήμα είναι ότι «η εμπειρία της απόλαυσης από αυτά τα αφηρημένα [μουσικά] ερεθίσματα εξαρτώνται απόλυτα από πολιτισμικές και προσωπικές διαφορές, οι οποίες μπορούν να διαφέρουν πάρα πολύ μεταξύ των ανθρώπων» αναφέρουν οι ερευνητές στο Nature Neuroscience.
Σε πρώτη φάση, ο Ρόμπερτ Ζατόρε και η Βάλορι Σάλιμπουρ του Πανεπιστημίου McGill στον Καναδά δημοσίευσαν αγγελίες ζητώντας εθελοντές που «ανατρίχιαζαν» από ευχαρίστηση όταν άκουγαν την αγαπημένη τους μουσική.
Οι οκτώ εθελοντές που επελέγησαν εξετάστηκαν με PET (τομογραφία εκπομπής ποζιτρονίων), μια εξέταση που εντοπίζει μια σκιαγραφική ουσία η οποία συνδέεται στους υποδοχείς ντοπαμίνης.
Πριν καν ακούσουν το αγαπημένο τους σημείο σε ένα μουσικό κομμάτι, οι εθελοντές απελευθέρωσαν ντοπαμίνη σε μια περιοχή του ραβδωτού σώματος που ονομάζεται κερκοφόρος πυρήνας.
Σε αυτή την περίπτωση, η απελευθέρωση ντοπαμίνης προκαλεί την ευφορία της προσμονής.
Όταν αντίθετα οι εθελοντές άκουγαν αδιάφορα μουσικά κομμάτια, ο εγκέφαλός τους δεν απελευθέρωνε ντοπαμίνη.
Οι εθελοντές υποβλήθηκαν στη συνέχεια σε λειτουργικό μαγνητικό συντονισμό, μια παραλλαγή της μαγνητικής τομογραφίας που παρακολουθεί ζωντανά τη ροή αίματος στον εγκέφαλο.
Η εξέταση επιβεβαίωσε το ρόλο του κερκοφόρου πυρήνα και επιπλέον έδειξε ότι τη στιγμή που ο εθελοντής ακούει το αγαπημένο του σημείο σε ένα τραγούδι -τη στιγμή της συναισθηματικής κορύφωσης- η ντοπαμίνη εκκρίνεται σε ένα άλλο σημείο του ραβδωτού σώματος, τον επικλινή πυρήνα.
Η διαφορά αυτή έχει νόημα, επισημαίνουν οι ερευνητές: η περιοχή που σχετίζεται με την προσμονή συνδέεται με άλλες περιοχές οι οποίες κάνουν προβλέψεις και αντιδρούν στο περιβάλλον. Αντίθετα, η περιοχή που ενεργοποιείται τη στιγμή της κορύφωσης συνδέεται με το λεγόμενο μεταιχμιακό σύστημα, το οποίο σχετίζεται με τα συναισθήματα.
«Εντυπωσιακή» χαρακτήρισε τη μελέτη ο ανεξάρτητος νευροεπιστήμονας Δρ Γκόντφριντ, ο ειδικεύεται στη μελέτη της μουσικής και του εγκεφάλου στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ.
Όπως εξήγησε, η νέα μελέτη φαίνεται να επιβεβαιώνει οριστικά τις υποψίες που είχαν διατυπωθεί παλαιότερα για τη σχέση της μουσικής με την έκκριση ντοπαμίνης.
Όπως επισήμανε, όμως, η μουσική δεν είναι η μόνη πολιτιστική εμπειρία που διεγείρει το κύκλωμα της απόλαυσης στον εγκέφαλο. Μια άλλη πρόσφατη έρευνα έδειχνε ότι ο εγκέφαλος εκκρίνει ντοπαμίνη όταν μελετά έργα τέχνης.
Ερευνα δείχνει ότι οι σκύλοι, όπως και τα παιδιά, μπορούν να αναπτύσσουν εκτενή λεξιλόγια και να καταλαβαίνουν ότι ορισμένες λέξεις αναπαριστούν συγκεκριμένα αντικείμενα, ενώ άλλες λέξεις αντιστοιχούν σε κατηγορίες αντικειμένων, και μάλιστα ότι είναι ανεξάρτητες σε νόημα από αυτό που τους ζητείται να κάνουν με αυτά τα αντικείμενα
Ο Τζον Πίλεϊ και ο Άλιστον Ρέιντ, ερευνητές του Κολεγίου Wofford της Νότιας Καρολίνας, παραδέχονται ότι η Τσέισερ θυμάται τα ονόματα των 1.022 παιχνιδιών της καλύτερα από ό,τι οι ίδιοι.
Μάλιστα το πανέξυπνο κόλεϊ δεν φαίνεται να έχει εξαντλήσει τις ικανότητες της μνήμης του. Πιθανότατα θα μπορούσε να μάθει κι άλλες νέες λέξεις, αν το πείραμα είχε συνεχιστεί για περισσότερο από τρία χρόνια.
Όμως η απομνημόνευση των 1.022 ονομάτων ήταν το πρώτο μόνο στάδιο της έρευνας.
Στη δεύτερη φάση της μελέτης, οι ερευνητές εξέτασαν αν η Τσέισερ μπορούσε να ξεχωρίσει ότι οι λέξεις αυτές είναι ονόματα αντικειμένων, και όχι εντολές για να φέρει αυτά τα αντικείμενα. Όπως διαπίστωσαν, το κόλεϊ μπορούσε να καταλάβει από την πρώτη φορά συνδυασμούς διαφόρων εντολών και διαφόρων ουσιαστικών. Με άλλα λόγια, η Τσέισερ αντιλαμβάνεται ότι τα ουσιαστικά αντιστοιχούν σε συγκεκριμένα αντικείμενα ανεξάρτητα από τις ενέργειες που αφορούν τα αντικείμενα αυτά.
Στην τρίτη φάση του πειράματος, οι ερευνητές έδειξαν ότι η Τσέισερ αντιλαμβάνεται λέξεις που αντιστοιχούν σε κατηγορίες αντικειμένων. Καταλαβαίνει, για παράδειγμα, ότι η λέξη «παιχνίδι» αναφέρεται σε οποιοδήποτε από τα 1.022 αντικείμενα με τα οποία της επιτρέπεται να παίζει.
Στην τέταρτη φάση της μελέτης, η Τσέισερ μπορούσε να μαθαίνει τα ονόματα αντικειμένων διά της εις άτοπον απαγωγής -μπορούσε να συμπεραίνει σε πιο αντικείμενο αντιστοιχούσε μια νέα λέξη αποκλείοντας τα αντικείμενα με γνωστά ονόματα.
«Η έρευνα αυτή είναι σημαντική επειδή δείχνει ότι οι σκύλοι, όπως και τα παιδιά, μπορούν να αναπτύσσουν εκτενή λεξιλόγια και να καταλαβαίνουν ότι ορισμένες λέξεις αναπαριστούν συγκεκριμένα αντικείμενα, ενώ άλλες λέξεις αντιστοιχούν σε κατηγορίες αντικειμένων, και μάλιστα ότι είναι ανεξάρτητες σε νόημα από αυτό που τους ζητείται να κάνουν με αυτά τα αντικείμενα» αναφέρει ο Δρ Ρέιντ.
Οι ερευνητές είναι τώρα περίεργοι να μάθουν αν αυτές οι εντυπωσιακές ικανότητες κρύβονται και σε άλλες ράτσες σκύλων.
Η μελέτη δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Behavioural Processes