FAOS SAMADHI 2
Εναλλακτικος χωρος αναζητησης και θεραπευτικων τεχνων.
Εργαστηρι Αυτογνωσιας.
Ολιστικες ψυχοθεραπευτικες προσεγγισεις μεσω της Βοτανικης Ιατρικης, του Διαλογισμου, της Μεταφυσικης, της Ανθρωπολογιας, της Νεας Φυσικης και της Νεας Ενεργειας.
Κάπου στα βάθη της γενετικής μας μνήμης, βρίσκεται η γνώση του σύμπαντος και των κόσμων, όπου η ζωή είναι απαλλαγμένη από την αυταπάτη του χρόνου και του χώρου.
Όπως ακριβώς είχε προγραμματιστεί μέσα μας για να επαναφυπνιστεί την τέλεια στιγμή, έτσι τώρα προσκαλεί την προσοχή μας.
Έχουμε ένα σκοπό πολύ μεγαλύτερο από όσο μπορέσαμε ποτέ να φανταστούμε.
Ο σκοπός αυτός ζητά να τον αναγνωρίσουμε τώρα και ζητά επίσης να αποκόψουμε τα κυκλώματα που μας συνδέουν με τα πρότυπα σκέψης και τα άχρηστα συναισθήματα τα οποία μας κρατούν δέσμιους στην αυταπάτη και στη σύγχυση των κατώτερων βασιλείων.
Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010
H αληθεια δεν είναι σταθερο σημειο. Πως μπορει να εχεις δρομο προς αυτην? Ποτε δεν ειχα συγκρουσεις και αυτό οφειλεται νομιζω στο ότι συνειδητοποιησα πως η συγκρουση δεν καταστρεφει μονο το μυαλο αλλα και ολη την ευαισθησια της επιγνωσης. Και δεν χρειαζεται καμια προσπαθεια γι’αυτό. Αυτό ερχεται αμεσα αν αντιληφθουμε ότι οι συγκρουσεις καταστρεφουν την ανθρωπινη αξιοπρεπεια, τον ανθρωπινο εσωτερικο κοσμο. Όταν αυτό το δει κανεις σε βαθος, σταματαει αμεσως. Και αυτό ισχυει για ολους. / Kρισναμουρτι
Ο Μπέρναρντ Λέβιν, ο διάσημος δημοσιογράφος και τηλεπαρουσιαστής, στις δεκαετίες ’70 και ΄80, παίρνει συνέντευξη από τον Κρισναμούρτι, στο Σχολείο στο Μπρόκγουντ Παρκ στην Αγγλία, στη διάρκεια της εκπομπής του, «Οι συνεντεύξεις του Λέβιν», στις 20 Ιουνίου του 1981.
Απορρίπτει κάθε αυθεντία σε πνευματικό ή ψυχολογικό επίπεδο , συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού του . Ποτέ δεν έψαχνε για μαθητές , γι’αυτό και δεν δημιούργησε εγγύτερους προς αυτόν κύκλους .Δήλωσε πριν το θάνατό του το εξής :
Το βασικό του όραμα δεν άλλαξε από το 1929 . Προσπαθούσε συνεχώς να κάνει το λόγο του απλούστερο , πιο ξεκάθαρο και κατανοητό , ώστε να μπορέσει να μυήσει στη σκέψη του – παρατηρούμενο – τον εκάστοτε ακροατή – παρατηρητής - . Δεν υπάρχει κάποια εξέλιξη στο περιεχόμενο όσων είπε από την αρχή παρά μόνο στον λόγο του που απλούστευε σταδιακά .
Συγκερασμένες ομιλίες του Κρισναμούρτι έχουν καταγραφεί στο βιβλίο που τιτλοφορείται ‘Η απελευθέρωση από το γνωστό’ από τις εκδόσεις Καστανιώτη . Οι θέσεις του εκ πρώτης φαίνονται ανορθόδοξες , εν τέλει , όμως , ίσως , η σχέση του με ό,τι ο γνήσιος χριστιανισμός αποκαλεί Θεό να ήταν βαθύτατα ερωτική .