FAOS SAMADHI 2

Εναλλακτικος χωρος αναζητησης και θεραπευτικων τεχνων.

Εργαστηρι Αυτογνωσιας.

Ολιστικες ψυχοθεραπευτικες προσεγγισεις μεσω της Βοτανικης Ιατρικης, του Διαλογισμου, της Μεταφυσικης, της Ανθρωπολογιας, της Νεας Φυσικης και της Νεας Ενεργειας.


Κάπου στα βάθη της γενετικής μας μνήμης, βρίσκεται η γνώση του σύμπαντος και των κόσμων, όπου η ζωή είναι απαλλαγμένη από την αυταπάτη του χρόνου και του χώρου.

Όπως ακριβώς είχε προγραμματιστεί μέσα μας για να επαναφυπνιστεί την τέλεια στιγμή, έτσι τώρα προσκαλεί την προσοχή μας.

Έχουμε ένα σκοπό πολύ μεγαλύτερο από όσο μπορέσαμε ποτέ να φανταστούμε.

Ο σκοπός αυτός ζητά να τον αναγνωρίσουμε τώρα και ζητά επίσης να αποκόψουμε τα κυκλώματα που μας συνδέουν με τα πρότυπα σκέψης και τα άχρηστα συναισθήματα τα οποία μας κρατούν δέσμιους στην αυταπάτη και στη σύγχυση των κατώτερων βασιλείων.

Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

Ο ρόλος του λουλουδιού / Τζιντου Κρισναμουρτι.











H αληθεια δεν είναι σταθερο σημειο. Πως μπορει να εχεις δρομο προς αυτην? Ποτε δεν ειχα συγκρουσεις και αυτό οφειλεται νομιζω στο ότι συνειδητοποιησα πως η συγκρουση δεν καταστρεφει μονο το μυαλο αλλα και ολη την ευαισθησια της επιγνωσης. Και δεν χρειαζεται καμια προσπαθεια γι’αυτό. Αυτό ερχεται αμεσα αν αντιληφθουμε ότι οι συγκρουσεις καταστρεφουν την ανθρωπινη αξιοπρεπεια, τον ανθρωπινο εσωτερικο κοσμο. Όταν αυτό το δει κανεις σε βαθος, σταματαει αμεσως. Και αυτό ισχυει για ολους. / Kρισναμουρτι





Ο Μπέρναρντ Λέβιν, ο διάσημος δημοσιογράφος και τηλεπαρουσιαστής, στις δεκαετίες ’70 και ΄80, παίρνει συνέντευξη από τον Κρισναμούρτι, στο Σχολείο στο Μπρόκγουντ Παρκ στην Αγγλία, στη διάρκεια της εκπομπής του, «Οι συνεντεύξεις του Λέβιν», στις 20 Ιουνίου του 1981.













 

Ο Τζίντου Κρισναμούρτι γεννήθηκε το 1895 στη Μαντανάπαλι της Νότιας Ινδίας . Δεκατεσσάρων χρονών ανακηρύχθηκε ως ο αναμενόμενος Παγκόσμιος Διδάσκαλος από την Annie Besant , πρόεδρο της τότε Θεοσοφικής Εταιρείας . Η ίδια υιοθέτησε το αγόρι και το πήρε στην Αγγλία , όπου μορφώθηκε και προετοιμάστηκε για τον επερχόμενο ρόλο του . Στα 1911 με επικεφαλής τον ίδιο τον Κρισναμούρτι ιδρύθηκε ένας καινούριος παγκόσμιος οργανισμός με μοναδικό σκοπό να προετοιμάσει τα μέλη του για την έλευσή του ως Παγκόσμιου Διδάσκαλου .

Ο Κρισναμούρτι , ύστερα από πολλά χρόνια παρατήρησης και αμφισβήτησης του εαυτού του λόγω του πεπρωμένου που του είχαν επιβάλλει , διέλυσε , το 1929 , αυτό τον οργανισμό , λέγοντας :

 « η αλήθεια είναι μια χώρα δίχως μονοπάτι και δεν μπορείτε να την πλησιάσετε από οποιονδήποτε δρόμο , με καμία θρησκεία , με καμία αίρεση » .

Από τότε και μέχρι το τέλος της ζωής του που συντελέστηκε στα 91 του χρόνια , ταξίδευε σε όλο τον κόσμο μιλώντας ως απλός ιδιώτης . Λίγοι γνωρίζουν ότι του είχε προταθεί να μείνει στην Αθήνα έτσι ώστε να προωθηθεί για δήμαρχος (της Αθήνας), πολλοί περισσότεροι όμως γνωρίζουν την φιλία του με τον Μπέρναντ Σω, τον Λέοπολντ Στοκόφσκι, τον Aλντους Χάξλεϊ, την Ίντιρα Γκάντι, τον Δαλάι Λάμα. Η Σοβιετική Ένωση και η Κίνα του είχαν απαγορεύσει την είσοδό του στην επικράτειά τους, ενώ παράλληλα δεχόταν επίσημες προσκλήσεις από υπουργούς κρατών για να μιλήσει.

Απορρίπτει κάθε αυθεντία σε πνευματικό ή ψυχολογικό επίπεδο , συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού του . Ποτέ δεν έψαχνε για μαθητές , γι’αυτό και δεν δημιούργησε εγγύτερους προς αυτόν κύκλους .Δήλωσε πριν το θάνατό του το εξής :

«Δεν υπάρχει διάδοχος ή εκπρόσωπος μου που θα συνεχίσει την διδασκαλία τώρα ή οποτεδήποτε στο μέλλον , στο όνομά μου…Δε χρειάζονται ερμηνευτές…Κάθε άνθρωπος θα πρέπει να παρατηρεί κατευθείαν τις δικές του δραστηριότητες κι όχι μέσω κάποιας θεωρίας ή αυθεντίας » .

Τονίζει ότι ο καθένας μπορεί να κατανοήσει το περιεχόμενο της συνείδησής του , που είναι κοινή για όλη την ανθρωπότητα , όχι αναλύοντάς το , αλλά μέσα σε μια στιγμή , κοιτώντας στον καθρέφτη των ανθρωπίνων σχέσεων . Παρατηρώντας αυτό το περιεχόμενο , ανακαλύπτουμε μέσα μας την διαίρεση ανάμεσα στον παρατηρητή και στο παρατηρούμενο , μια διαίρεση που , εμποδίζοντας την άμεση αντίληψη , είναι η ρίζα κάθε σύγκρουσης μέσα στον άνθρωπο .

Το βασικό του όραμα δεν άλλαξε από το 1929 . Προσπαθούσε συνεχώς να κάνει το λόγο του απλούστερο , πιο ξεκάθαρο και κατανοητό , ώστε να μπορέσει να μυήσει στη σκέψη του – παρατηρούμενο – τον εκάστοτε ακροατή – παρατηρητής - . Δεν υπάρχει κάποια εξέλιξη στο περιεχόμενο όσων είπε από την αρχή παρά μόνο στον λόγο του που απλούστευε σταδιακά .

Συγκερασμένες ομιλίες του Κρισναμούρτι έχουν καταγραφεί στο βιβλίο που τιτλοφορείται ‘Η απελευθέρωση από το γνωστό’ από τις εκδόσεις Καστανιώτη . Οι θέσεις του εκ πρώτης φαίνονται ανορθόδοξες , εν τέλει , όμως , ίσως , η σχέση του με ό,τι ο γνήσιος χριστιανισμός αποκαλεί Θεό να ήταν βαθύτατα ερωτική .