FAOS SAMADHI 2

Εναλλακτικος χωρος αναζητησης και θεραπευτικων τεχνων.

Εργαστηρι Αυτογνωσιας.

Ολιστικες ψυχοθεραπευτικες προσεγγισεις μεσω της Βοτανικης Ιατρικης, του Διαλογισμου, της Μεταφυσικης, της Ανθρωπολογιας, της Νεας Φυσικης και της Νεας Ενεργειας.


Κάπου στα βάθη της γενετικής μας μνήμης, βρίσκεται η γνώση του σύμπαντος και των κόσμων, όπου η ζωή είναι απαλλαγμένη από την αυταπάτη του χρόνου και του χώρου.

Όπως ακριβώς είχε προγραμματιστεί μέσα μας για να επαναφυπνιστεί την τέλεια στιγμή, έτσι τώρα προσκαλεί την προσοχή μας.

Έχουμε ένα σκοπό πολύ μεγαλύτερο από όσο μπορέσαμε ποτέ να φανταστούμε.

Ο σκοπός αυτός ζητά να τον αναγνωρίσουμε τώρα και ζητά επίσης να αποκόψουμε τα κυκλώματα που μας συνδέουν με τα πρότυπα σκέψης και τα άχρηστα συναισθήματα τα οποία μας κρατούν δέσμιους στην αυταπάτη και στη σύγχυση των κατώτερων βασιλείων.

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Είμαστε πολιτισμένοι; Είμαστε ευσπλαχνικοί; Είμαστε ηθικοί; Μα πώς νάμαστε όταν η οικονομία μας θρέφεται από το αίμα των ζώων; Το 2010, 67 δισεκατομμύρια ζώα θα βασανιστούν και θα θανατωθούν για τη γευστική απόλαυση του ανθρώπινου είδους. Όταν καταναλώνουμε κρέας, συμβάλλουμε στην σκληρή μεταχείριση ζώων, με τρόπους οι οποίοι θα ήταν παράνομοι αν αυτά ήταν ζώα συντροφιάς και όχι κοτόπουλα ή χοίροι!







O ρατσισμός προς τα άλλα είδη 
(Σπισισμός = Ρατσισμός = σεξισμός) 
είναι Φασισμος.



Κάθε χρόνο η 4 Οκτωβρίου είναι αφιερωμένη στα παραγωγικά ζώα. Εκτός από την προώθηση ενός vegan (βίγκαν) τρόπου ζωής, πρωταρχικός στόχος της Παγκόσμιας Ημέρας Παραγωγικών Ζώων, είναι να αποκαλύψει τις απάνθρωπες συνθήκες που επικρατούν στη βιομηχανία παραγωγής ζωικών προϊόντων, αλλά και να επιστήσει την προσοχή των καταναλωτών στις ανήθικες πρακτικές μάρκετινγκ και τις αμφισβητήσιμες πολιτικές στήριξης από τις κυβερνήσεις και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, προκειμένου η σκληρή βιομηχανία κρέατος και παραγωγής ζωικών προϊόντων να πουλάει τα βάναυσα προϊόντα τους σε ανυποψίαστους και ίσως καλοπροαίρετους καταναλωτές.

Σήμερα δισεκατομμύρια ζώα όπως αγελάδες, μοσχάρια, χοίροι, κοτόπουλα, γαλοπούλες, πάπιες, χήνες και άλλα ζώα ζουν σε εξαιρετικά ακατάλληλες και αφύσικες συνθήκες, στριμωγμένα σε βρώμικα υπόστεγα ή σε κλουβιά λίγο μεγαλύτερα από το μέγεθός τους, χωρίς ποτέ να νιώσουν τον ήλιο ή τον αέρα, να μεγαλώσουν τα παιδιά τους, να χτίσουν τις φωλιές τους, να κάνουν οτιδήποτε είναι φυσικό και αναγκαίο γι’ αυτά.

Με φάρμακα και ορμόνες η βιομηχανία κρέατος προσπαθεί να αυξήσει την παραγωγή αλλά και να κρατήσει ζωντανά τα δυστυχισμένα αυτά πλάσματα, καθώς πολύ δύσκολα θα επιβίωναν σε αυτές τις απάνθρωπες συνθήκες. Με γενετικές παρεμβάσεις προσπαθούν να τα παχαίνουν γρηγορότερα και να παράγουν περισσότερο γάλα ή αυγά με στόχο την αύξηση του κέρδους.

Όσα ζώα επιβιώνουν σε αυτές τις συνθήκες τα περιμένει ένα εφιαλτικό πολύωρο, τις περισσότερες φορές, ταξίδι, εκτεθειμένα σε ακραίες καιρικές συνθήκες χωρίς τροφή ή νερό προς το σφαγείο, όπου εκεί θα σφαχτούν έχοντας πολλές φορές τις αισθήσεις τους ακόμη και όταν γδέρνονται ή ρίχνονται σε ζεματιστό νερό για τα φύγει το τρίχωμά τους.

Όποιος δει έστω και επιφανειακά, τις συνθήκες που επικρατούν στις φάρμες, στα σφαγεία και στις μεταφορές των παραγωγικών ζώων και στη συνέχεια φανταστεί το σκύλο ή η γάτα του σε μία τέτοια κατάσταση, θα σοκαριστεί με τη βαρβαρότητα και τη φρίκη! Όταν  καταναλώνουμε κρέας, συμβάλλουμε στην σκληρή μεταχείριση  ζώων, με τρόπους οι οποίοι θα ήταν παράνομοι αν αυτά ήταν ζώα συντροφιάς και όχι κοτόπουλα ή χοίροι!

Βέβαια η εκμετάλλευση και η κακοποίηση που υφίστανται τα παραγωγικά ζώα είναι τόσο θεσμοθετημένη και εδραιωμένη στην κοινωνία μας, που είναι δύσκολο να συνειδητοποιήσει κανείς πόσο παράλογη και τρομακτική είναι.

Και παρά το γεγονός ότι όλοι αναγνωρίζουν πλέον την τεράστια συμβολή της εκτροφής ζώων στην καταστροφή του περιβάλλοντος και της βιοποικιλότητας, παρά το γεγονός  ότι συμβάλλει στην παγκόσμια φτώχεια και παρά τις επιστημονικές αποδείξεις για τις επιπτώσεις της κατανάλωσης ζωικών προϊόντων στην υγεία μας, οι κυβερνήσεις και τα οικονομικά συμφέροντα, συνεχίζουν να προωθούν το κρέας και τα υπόλοιπα ζωικά προϊόντα και σπαταλούν χρήματα φορολογούμενων πολιτών για να ενισχύσουν την εκτροφή και τη σφαγή ζώων, αλλά και την προώθηση των ανθυγιεινών και βάναυσων αυτών προϊόντων στην αγορά, υπονομεύοντας όχι μόνο την ευημερία των ζώων αλλά ακόμη και την υγεία μας και το μέλλον του πλανήτη μας!

Με την αναμενόμενη αύξηση του πληθυσμού, η παγκόσμια παραγωγή κρέατος προβλέπεται να υπερδιπλασιαστεί, από 229 εκατομμύρια τόνους το 2001 στους 465 εκατομμύρια τόνους το 2050, ενώ η παραγωγή γάλακτος αναμένεται να αναρριχηθεί από τους 580 στους 1043 εκατομμύρια τόνους. Αυτό θα είναι πολύ καταστροφικό και για τα ζώα αλλά και για το περιβάλλον καθώς θα οδηγήσει στην αύξηση των εκτρεφόμενων ζώων και σε μεγαλύτερη επιβάρυνση του πλανήτη μας.

Ήρθε η ώρα να αναλάβουμε την ευθύνη των προσωπικών μας επιλογών για να αλλάξουμε την κατάσταση. Κάθε φορά που τρώμε, επιλέγουμε αν θα σώσουμε τα ζώα από το βασανισμό και το θάνατο, αν θα προστατέψουμε την υγεία μας από τις ασθένειες που προκαλούνται από τα ζωικά προϊόντα, αν θα βοηθήσουμε τον πλανήτη μας που απειλείται από την κλιματική αλλαγή και αν θα συμβάλλουμε στην εξάλειψη της πείνας που σκοτώνει χιλιάδες ανθρώπους κάθε μέρα.

Αλλά και οι κυβερνήσεις πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να αντιμετωπίσουν την παραγωγή ζωικών προϊόντων σαν έναν προβληματικό τομέα και όχι ως έναν τομέα για ανάπτυξη! Οι πολιτικοί θα πρέπει να επανεξετάσουν τις επιχορηγήσεις στον τομέα της κτηνοτροφίας αν θέλουν πραγματικά να αντιμετωπίσουν  τα περιβαλλοντικά προβλήματα και να μειώσουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ (ΠΑΔΟΖΩ)






Είμαστε πολιτισμένοι; Είμαστε ευσπλαχνικοί; Είμαστε ηθικοί; Μα πώς νάμαστε όταν η οικονομία μας θρέφεται από το αίμα των ζώων; Πώς νάμαστε όταν η ανθρώπινη κτηνωδία μας δεν έχει τέλος αρχίζοντας από το πιάτο μας και συνεχίζοντας στο ρουχισμό μας και στη διασκέδασή μας;  Όταν τη ζωή τους την κάναμε θέαμα και το θάνατό τους χαρά, με το κυνήγι, το ψαροκυνήγι, τις κοκορομαχίες, τις σκορπιομαχίες, τις κυνομαχίες, τις ταυρομαχίες και τις κάθε είδους ζωομαχίες; Όταν εξοντώνουμε εκατομμύρια ζώα αφού πρώτα τα βασανίσουμε φρικτά στα ερευνητικά εργαστήρια για να έχουμε εμείς ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και να γεμίζουμε με τα άχρηστα προϊόντα που μας πασάρουν οι διαφόροι κερδοσκόποι; Και όλα αυτά γίνονται νόμιμα, με απούσα όμως την ηθική.

Οι πάσης φύσεως σφαγές των ζώων, είτε για τροφή, είτε για επιστημονικούς ή ψυχαγωγικούς σκοπούς και η θεαματοποίηση της ζωής τους, προσβάλλουν την ανθρωπιά μας, την ηθική μας, την ευσπλαχνία μας και τον πολιτισμό μας, ενώ κάνουν κόλαση τη ζωή των συγκατοίκων του πλανήτη μας.

 ΠΟ.ΦΥ.ΖΩ.





Το τέρας της δημιουργίας έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί τα ζώα για τη διασκέδασή του. Και πώς τα χρησιμοποιεί; Αποκεφαλίζοντας για στοίχημα πάπιες, χήνες και πετεινούς. Κυνηγώντας και πιάνοντας τα γελάδια με το λάσο για να τα "εξημερώσει", και σέρνοντάς τα ολόγυρα μέχρι να πεθάνουν. Φράζοντας τη μύτη με βαμβάκι και πασαλείβοντας με βαζελίνη τα μάτια των ταύρων πριν από τη θανάσιμη πάλη τους στην αρένα. Γκρεμίζοντας, στην Ισπανία, σε συγκεκριμένες γιορτές αγίων και με παρούσες τις εκκλησιαστικές αρχές ζωντανές κατσίκες και τα μικρά τους από το καμπαναριό.

Αλλά και στο μέλλον θα δικαιούται ο άνθρωπος να τυραννάει τα "υπόλοιπα πλάσματα της δημιουργίας" με αδιανόητα βάναυσες μεθόδους. Τα πειράματα σε ζώα είναι σύμφωνα με ορισμένους ειδήμονες άχρηστα για την ιατρική επιστήμη - και αυτό να μην ίσχυε, θα ήμουν σε κάθε περίπτωση αντίθετος. Αδιαμφισβήτητη, όμως, θεωρείται η αξία τους για την οικονομία. Για το Βατικανό, το οποίο σχετίζεται με εταιρείες φαρμάκων, το ειδεχθέστερο τούτο βασανιστήριο του κόσμου, αυτή η αδιάκοπη και μέχρι θανάτου αγριότητα, θεωρείται πράξη "ηθικά αποδεκτή".

Ακόμη και η αγιότης του ο Ιωάννης Παύλος Β' υποστήριξε στις 23 Οκτωβρίου 1982 πως τα ζώα "προφανώς μπορούν να είναι αντικείμενο (!) πειραμάτων", μια πρακτική που ο ινδουιστής Γκάντι είχε χαρακτηρίσει το "πιο σκοτεινό από όλα τα εγκλήματα". (Το έγκλημα αυτό μόνο το 1989 στη Γερμανία στοίχισε τη ζωή σε 2.640.000 ζώα, σύμφωνα με τους επίσημους και σαφώς μετριοπαθείς κυβερνητικούς υπολογισμούς).

Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι ελάχιστοι λειτουργοί του Κυρίου που στιγματίζουν την εκκλησία για "προδοσία των ζώων", αλλά ταυτόχρονα προσπαθούν να δικαιολογήσουν και να ξεπλύνουν τον χριστιανισμό ή τουλάχιστον - όπως ο αξιόλογος οξφορδιανός θεολόγος Αντριου Λίνζι- το "πνεύμα του Ευαγγελίου", κάτι απολύτως αβάσιμο. Σήμερα πολλοί προσπαθούν να διασώσουν την Παλαιά Διαθήκη. Αγνοώντας τις δεκάδες οργισμένες εντολές εξόντωσης, υπογραμμίζουν την υποτιθέμενη έγνοια της "γραφής" για τη ζωή, την αρχέγονη δημιουργική της γνώση, την κοινή δημιουργία ανθρώπου και ζώου κ.ο.κ. - τίποτε άλλο από αοριστίες που γρήγορα εκφυλίζονται σε αντιφατικά ψελλίσματα ή σε λόγια σαφώς υποκριτικά. Γιατί από τη Βίβλο προκύπτει καθαρά το ακριβώς αντίθετο συμπέρασμα.

Είναι όμως άτοπο να αγνοεί κανείς ότι οι ρίζες του κακού βρίσκονται στην Παλαιά Διαθήκη και στον χριστιανισμό και να ρίχνει την ευθύνη στο αποχριστιανοποιημένο οικονομικό σύστημα της νεωτερικότητας. Γιατί, όπως η θανάτωση των Εβραίων από τον Χίτλερ υπήρξε η ολέθρια συνέπεια της σχεδόν δισχιλιετούς αιματηρής καταδίωξής τους από τις εκκλησίες, έτσι και η υπεράνω πάσης περιγραφής σύγχρονη καταδίκη του ζώου δεν είναι τίποτε άλλo από την τεχνικά εξελιγμένη και τελειοποιημένη εκδοχή μιας αδιάκοπης γενοκτονίας που χαρακτηρίζει όλες τις χριστιανικές περιόδους, το αποτέλεσμα σε τελική ανάλυση εκείνης της αρχικής εντολής "Υποτάξτε τα ζώα", η μαζικότερη καταδίκη σε ανδραποδισμό και θάνατο.

Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια η χριστιανοσύνη καυχιέται ότι κατήργησε τη θυσία του ζώου. Αυτό είναι σωστό. Θυσίασε, ωστόσο, περισσότερα ζώα από κάθε άλλη θρησκεία - όχι πια στο όνομα του Θεού, αλλά στο όνομα της κοιλιάς της.

 Καρλχάιντς Ντέσνερ (από άρθρο του στην "Zeit", 22/8/1997)





Ζώα: Η Ηθική μας Σχιζοφρένεια

Λέμε ότι παίρνουμε τα ζώα στα σοβαρά. Όλοι συμφωνούμε ότι είναι ηθικά λάθος να προκαλούμε ‘αχρείαστο’ πόνο και θάνατο στα ζώα. Αλλά τι εννοούμε με αυτό;

Ό,τι άλλο και να εννοούμε, σίγουρα εννοούμε ότι είναι λάθος να προκαλούμε πόνο και θάνατο στα ζώα μόνο και μόνο επειδή μας ευχαριστεί, επειδή μας βολεύει, ή επειδή απλώς έτσι έχουμε συνηθίσει.

Αλλά το μεγαλύτερο μέρος της χρήσης ζώων—σχεδόν όλο—μπορεί να δικαιολογηθεί μόνο από την ευχαρίστηση, τη διασκέδαση, την άνεση, ή τη συνήθειά μας. Τα περισσότερα ζώα που σκοτώνονται, σκοτώνονται για φαγητό. Σύμφωνα με τον Οργανισμό Τροφίμων και Γεωργίας (Food and Agriculture OrganizationFAO) των Ηνωμένων Εθνών, οι άνθρωποι σκοτώνουν περίπου 53 δισεκατομμύρια ζώα – δηλαδή 53.000.000.000 – για φαγητό κάθε χρόνο και στον αριθμό αυτό δεν μετράμε τα δισεκατομμύρια ψαριών και άλλων θαλάσιων ζώων που σκοτώνουμε. Και αυτός ο αριθμός αυξάνεται και θα διπλασιαστεί στο δεύτερο μισό αυτού του αιώνα.

 WWW.ABOLITIONISTAPPROACH.COM





Σύμφωνα με τον Οργανισμό Τροφίμων και Γεωργίας (Food & Agriculture Organisation - FAO), η εκτροφή ζώων παράγει περισσότερα αέρια θερμοκηπίου από ό,τι η χρήση καυσίμων σε αυτοκίνητα, φορτηγά, και άλλα οχήματα που χρησιμοποιούνται για μεταφορές.

Τα εκτρεφόμενα ζώα χρησιμοποιούν το 30% της συνολικής επιφάνειας της γης. Στην επιφάνεια αυτή περιλαμβάνεται αρδεύσιμη γη ίση με το 33% της παγκόσμιας αρδεύσιμης γης.

Η εκτροφή ζώων οδηγεί σε αποδάσωση αφού τα δάση αποψιλώνονται για να δημιουργηθεί χώρος για βοσκοτόπια, και σε σοβαρή και διάχυτη υποβάθμιση του εδάφους λόγω της υπερβόσκησης, της συμπίεσης, και της διάβρωσης του εδάφους.

Η εκτροφή ζώων είναι μία τεράστια απειλή για τα όλο και μικρότερα παγκόσμια αποθέματα νερού. Αυτό διότι απαιτούνται μεγάλες ποσότητες νερού για να παραχθεί τροφή για τα εκτρεφόμενα ζώα, η διάχυτη υπερβόσκηση διαταράσσει τον κύκλο του νερού, και η κτηνοτροφία αποτελεί μία σοβαρή πηγή μόλυνσης των υδάτων.

Τα ζώα καταναλώνουν περισσότερη πρωτεΐνη από όση παράγουν. Για κάθε κιλό ζωικής πρωτεΐνης που παράγεται, τα ζώα καταναλώνουν περίπου 6 κολά φυτικής πρωτεΐνης από σιτηρά και χορτονομή.
Απαιτούνται περισσότερα από 100.000 λίτρα νερού για να παραχθεί ένα κιλό βοδινού, και περίπου 900 λίτρα για να παραχθεί ένα κιλό σιταριού.


­

 

 

Σκοτώνουν τα ελάφια της Πάρνηθας για 1.000 ευρώ..!!

 Τα διόλου ευκαταφρόνητα κέρδη που αποκομίζουν οι λαθροθήρες από το εμπόριο πολλών ειδών, τα οποία κυνηγούν εντός και εκτός προστατευόμενων περιοχών, είναι μία από τις κύριες αιτίες που κάθε χρόνο καταγράφονται ανά την Ελλάδα ανησυχητικά κρούσματα λαθροθηρίας.

Τα λαθραία θηράματα διοχετεύονται στην αγορά είτε σε καταστήματα, είτε σε ταβέρνες που συμπεριλαμβάνουν στα μενού τους κυνήγια.

Αν και οι φορείς που είναι υπεύθυνοι για την πάταξη της λαθροθηρίας προσπαθούν, με όσα μέσα διαθέτουν, να αντιμετωπίσουν τα πολλαπλά κρούσματα, οι ελλείψεις τόσο σε προσωπικό όσο και...σε μέσα εμποδίζουν το έργο τους.

Στο στόχαστρο των λαθροθηρών μπαίνουν τακτικά τα ελάφια της Πάρνηθας και τα αγριόγιδα της Πίνδου.

Το έγκλημα στην Πάρνηθα είναι οργανωμένο, καθώς συνηθίζεται οι λαθροθήρες να μη χρησιμοποιούν καραμπίνες, ώστε να μη γίνονται αντιληπτοί.

Αντ’ αυτών, χρησιμοποιούν τόξα και παγίδες για να θηρεύσουν τα ελάφια. Στην αγορά, η τιμή του ελαφιού μπορεί να φτάσει και τα 1.000 ευρώ το καθένα.

«Το ΣΔΟΕ πρέπει να κάνει έφοδο στις ταβέρνες της περιοχής και να ζητήσει τα τιμολόγια αγοράς για τα θηράματα Αυτό το έγκλημα πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει», επισημαίνει στη Real news η Μαρία Γανωτή, αντιπρόεδρος και ιδρυτικό μέλος του Συλλόγου Προστασίας και Περίθαλψης Άγριας Ζωής «ΑΝΙΜΑ»

Trelokouneli / Roufianos.com



Σε κινητά σφαγεία αλέθουν συνήθως κότες αυγοπαραγωγής όταν τους είναι άχρηστες. Το τελικό προιόν χρησιμοποιείται ακόμη και για βιοκαύσιμα, petfood και τροφή στις φάρμες μινκ.

 


.

Ακριβώς ο ίδιος πόνος και ο ίδιος θάνατος υπάρχει σε ένα ποτήρι γάλα, 
σε ένα παγωτό, ή σε ένα αυγό όπως και σε μία μπριζόλα.






«Η έλλειψη βίας οδηγεί στην υπέρτατη ηθική, που είναι κι ο σκοπός όλης της εξέλιξης. Μέχρι να σταματήσουμε να κάνουμε κακό στα ζώα, θα είμαστε ακόμα απολίτιστοι.»

Τόμας Έντισον

«Η υπόθεση ότι τα ζώα δεν έχουν δικαιώματα και η πλάνη ότι η συμπεριφορά μας προς αυτά δεν έχει ηθική σημασία, είναι ένα εξωφρενικό παράδειγμα της δυτικής βαναυσότητας και βαρβαρότητας. Η οικουμενική ευσπλαχνία είναι η μόνη εγγύηση ηθικής»

Άρθουρ Σοπενχάουερ